سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف کشسان تهران

 

انواع مختلف آسمان مجازی رشت

در حالت کلی باید یادآور شویم که سقف های آسمان مجازی به دلیل اینکه به صورت کاذب نصب می گردند این قابلیت را دارند که در هر سقفی قابل اجرا باشند    .

در سقف های کاذبی همچون سقف های رابیتس ، کناف و گچی ، سقف های پی وی سی و سقف های شبکه کلیک امکان دارد که سقف ها به صورت کاذب اجرا شده باشند و یا به صورتی باشند که دهانه هایی در آن ها تعبیه شده باشد و یا اینکه سقف شما توسط چوب ، پی وی سی و یا فلز به صورت ریلبندی یا مشبک شده باشد میتوان از سقف آسمان مجازی رشت در آن استفاده نمود  .

آسمان مجازی رشت سقفی مطمئن

در کشور ما به به دلیل ایمنی در برابر حوادثی همچون زلزله دیگر استفاده از شیشه در سقف ها منسوخ شده و جای خود را به تایل های آسمان مجازی رشت داده است. زیرا در این نوع از سقف کاذب دیگر این قبیل مشکلات وجود نخواهد داشت. ویژگی های مثبتی همچون وزن کم ، مقاوت بالا در برابر انواع ضربه و انتقال و جابجایی آسان از مزایای طلق های سقف آسمان مجازی رشت می باشد. این نکته را هم باید یادآور شویم که تایل های آسمان مجازی نگین الماس جزء مقاوم ترین پلکسی گلاس ها در برابر انواع خط و خش به شمار می روند، اما این را هم باید اضافه نماییم که مقاومت چندانی در برابر خراشیدگی و ضربه های شدید ندارند.

مراحل نصب سقف کشسان رشت

در حقیقت مراحل نصب آسمان مجازی رشت بسیار ساده و آسان است. در صورتی که شما شبکه های سقفی را از قبل موجود داشته باشید میتوان آن ها به آسانی با تایل های آسمان مجازی جدید جابجا نمود و یا از تایل های بزرگ تر و یک تکه استفاده نمود.

 

سقفی از جنس آسمان مجازی رشت

چه چیزی می تواند پس از گذراندن یک روز پر مشغله ی کاری زیبا تر از سقفی باشد پر از ابرهای آبی در خلوت منزل ما ؟ یا در بحبوحه ی جلسات فشرده ی یک روزکاری لحظه ای آرامش و انرژی به ادامه ی کار را برای کارمندان فراهم می کند؟ آسمان مجازی رشت به واقع یکی از عناصری که گاها به آن توجه نمی شود سقف است. این عنصر تاثیر به سزایی در زیبایی فضا و دکوراسیون داخلی دارد زیرا می تواند به بهترین مکان برای به نمایش گذاشتن زیبایی های مورد علاقه ی منزل یا هر فضایی باشد. این روزها دیگر استفاده از چاپ عکس و یا پوستر کارهایی منسوخ و نازیبا به شمار می روند که در حقیقت برای مدت کوتاهی می توان از آن ها استفاده کرد پس چه قدر زیبا خواهد بود که از سقف کاذب فضای خود به عنوان عنصری تزیینی استفاده نمود.

کاربرد آسمان مجازی رشت در انواع فضا

در واقع این سبک از سقف کاذب هیچگونه محدودیت استفاده در فضای خاصی را ندارد. و به آسانی در هر فضایی از سرویس های بهداشتی کوچک و بزرگ در منازل گرفته تا سقف های کاذب هتل های لوکس و مجلل قابل استفاده است. بر فرض مثال یکی از جالب ترین موارد استفاده از آسمان مجازی رشت در مطب های دندانپزشکی می باشد که مخصوصا اگر با کودکان سرو کار داشته باشند .بدین صورت که در این مطب ها تصاویری که برای کودکان تاثیرگذاری و جذابیت بصری داشته باشد در قالب آسمان مجازی رشت در بالای سر کودک (مراجعه کننده) با نورپردازی خاص و مناسب مطب کار می شود تا فضا برای کودک حس آرامش را به همراه داشته باشد.

فضاهای ایده آل برای استفاده از آسمان مجازی رشت 

مراکز درمانی و بیمارستان ها

سازمانها و ارگانهای خصوصی ، شرکت ها ، ادارات ، سالن های همایش ، اتاق های کنفرانس

فروشگاه ها رستوران و فودکورت ها ، پارکینگ ها

تمامی فضاهای منازل مسکونی مانند اتاق خواب، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه

آژانس های توریستی و هواپیمایی ، سالن ورزشی و استخرها

مراکز آموزشی، مدارس ، مهدهای کودک، فضاهایی مثل لابی هتل ها

مزایا و قابلیت های سقف آسمان مجازی رشت

قابلیت چاپ بر روی طرح دلخواه

نصب سریع و آسان همانند تایل های 60 در 60 در سقف های کاذب معمولی

امکان تولید در ابعاد متنوع بنا به درخواست مشتری

ضد آب و نم و رطوبت

قابلیت شست و شو با انواع مواد شوینده

قابل نورپردازی متناسب و گذر نور در فضا

قیمت به صرفه و مناسب با توجه به امکان قابلیت چاپ طرح دلخواه

از فواید آسمان مجازی رشت

در حقیقت هدف اولیه از ساخت آسمان مجازی رشت روح بخشی به فضا و محیط مورد نظر است. تصاویر موجود بر روی سقف آسمان مجازی تأثیر مثبت بسیار خوبی بر روی روحیه ی اشخاص دارد. و فرد را به نوعی آرامش درونی دعوت می‌کند. طرح های خاص آسمان مجازی در رشت باعث کاهش استرس و اضطراب و آرامش هنگام خواب می گردد که این ویژگی به خصوص برای کودکان بسیار کاربردی و جذاب است.

 

 

 

سقف کشسانی هم نوعی آسمان مجازی است یا خیر؟

آسمان مجازی ، سقف کشسان یا سقف کششی از مدرن ترین و در عین حال پرطرفدارترین انواع سقف کاذب است. جنس سقف کشسان از پارچه هایی با جنس پی وی سی مستحکم و ضد اشتعال می باشد که خاصیت کششی یا همان کشسانی دارد و با گرمادهی توسط هیترهای صنعتی به اندازه ی مورد دلخواه در می‌آیند. این سقف ها را با فاصله ی اندکی از سقف اصلی نصب کرده و در زیر و یا روی آن ها نورپردازی های ویژه انجام می‌شود. نورپردازی سقف کشسان به راحتی نور مورد نیاز هر محیطی را تأمین می‌کند. سقف کشسان دارای انواع و طرح های بسیار متنوع است که می‌توان از طرح سقف کشسان رشت استفاده کرد.

نورپردازی سقف کشسان تنوع بالایی دارد و می‌توان انواع تجهیزات نورپردازی مانند رشته های اس ام دی ، رشته های آر جی بی ، نورپردازی داینامیک ، نورپردازی با کریستال های درخشان سواروسکی، هالوژنی، فیبرنوری، لوستر و در همه نورپردازی استفاده کرد.

در هنگام خرید آسمان مجازی رشت باید به چه ویژگی هایی دقت نمود؟

در هنگام خرید حتما دقت نمائید تایل های آسمان مجازی ضد آب باشند.

کیفیت و مقاوت تایل ها بالا باشد و بعد از گذشت مدت زمانی تغییر رنگ ندهند.

حتماً در هنگام خرید دقت نمایید تا تایل های به کار برده شده مخصوص آسمان مجازی باشند.

از مراکز و فروشگاه های معتبری همچون نگین الماس که دارای خدمات پس از فروش کاملی در مورد آسمان مجازی هستند خرید کنید.

ویژگی های منحصر به فرد آسمان مجازی و سقف کشسان رشت

تایل‌های آسمان مجازی رشت با استفاده از بهترین متریال‌های  موجود در بازارهای داخلی و خارجی، قیمت ایده آل و مناسب خود را حفظ کرده و در مسیر درست تولید قرار دارد. همچنین این تایل ها در مقابل تغییرات دمایی کاملا مقاوم بوده و در مقابل رطوبت از خود محافظت بالایی دارد ، همچنین وضوح تصویر بالا در این محصول موجب گشته است که در مراکز بهداشتی درمانی مورد استفاده قرار گیرد و باعث آرامش روحی و روانی مراجعین شود.

نکته :

لازم به ذکر است که آسمان مجازی رشت به بیننده حس نگاه به آسمان از پشت پنجره را القا می‌کند. در این صورت وجود شبکه‌بندی برای این سقف به هیچ وجه یک نوع  ضعف محسوب نمی‌شود.

در حقیقت این نوع سقف کاذب دارای انواع سایز سوپرسایز طبیعی و اورجینال می باشد که این امکان را در اختیارمشتریان قرار می‌دهد که به وسعتی نامحدود، آسمان دلخواهشان را در هر مکان و هر اندازه ی قابل تصوری داشته باشند و از آن لذت  ببرند.

می توان بدون هیچ مشکلی آسمان مجازی را در ساختمان های ساخته شده و یا در حال احداث نصب نمود بدون هیچ نوع اشکالات فنی و یا عملیات ساختمانی و در کوتاه ترین زمان ممکن.

در حقیقت این تایل ها قابل تعویض هستند و میتوان بعد از مدت کوتاهی تعویض نمود.

چاپ UV روی پلکسی گلاس آسمان مجازی رشت

این روزها چاپ بر روی پلکسی گلاس های خارجی و یا طلق کریستالی ایرانی کاربری های فراونی دارد. معمولا تولید کنندگان محصولات دکوراتیو از چاپ فلت بد روی پلکسی یا طلق، استفاده های گوناگونی برده اند. یکی از این استفاده ها در واقع ساخت شیت های آسمان مجازی می باشد .

از دلایل فنی استفاده از سقف کشسان در رشت

گذشته

در گذشته برای بستن یک فضا یا کوتاه کردن یک سقف ، از سقف کاذب استفاده می کردند ؛ که بتوانند فضای بزرگ بدون استفاده را برای جلوگیری از هدر رفت برق در بحث روشنایی و آب و گاز در بحث سرمایشی و گرمایشی به یک فضای کوچک تر تبدیل نمایند .

امروزه

اما اکنون با گذشت زمان طراحان دکوراسیون سقف های کاذب بی روح و سرد را به مدل های مختلف اجرا کرده و یک فضای بسیار زنده تر را برای کاربران و نفرات زیر آن سقف ایجاد کرده اند ، از انواع این مدل ها می توان به آسمان مجازی و سقف های کشسان اشاره نمود .