سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جرثقیل حمل خودرو

 

آشنایی با ویژگی های یک خودرو بر خوب

 

ویژگی های یک جرثقیل حمل خودرو خوب را می توان از دیدگاه های متفاوتی مورد بررسی قرار داد. خودرو بر یکی از جدیدترین وسایل حمل خودرو به شمار می آید. استفاده از این وسیله جهت حمل خودرو نسبت به نمونه های جرثقیل از امنیت بیشتری برخوردار است. از اینرو می توان گفت بهترین گزینه جهت حمل خودرو می باشد.

ویژگی های یک خودرو بر خوب را می توان از دیدگاه های متفاوتی مورد بررسی قرار داد. خودرو بر یکی از جدیدترین وسایل حمل خودرو به شمار می آید. استفاده از این وسیله جهت حمل خودرو نسبت به نمونه های جرثقیل از امنیت بیشتری برخوردار است. از اینرو می توان گفت بهترین گزینه جهت حمل خودرو می باشد. بهتر است بدانید خودرو سوار دارای کاربردهای بسیاری است. به گونه ای که می توان از آن جهت انتقال خودرو به تعمیرگاه، در زمان فک پلاک خودروها، رساندن خودروی صفر به درب منزل و مسافرت استفاده نمود.

 

 

از جمله فعالیت های کفی حمل خودرو شاهد

کفی حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک جهت انجام مراحل شماره گذاری

جرثقیل خودروهای لوکس و لاکچری، رالی و مسابقه ای

یدک کش خودروهای تصادفی به مراکز بیمه

یدک کش خودروهای معیوب به نمایندگی و تعمیرگاه

خودرو سوار با ارازن ترین در خودرو بر شاهد. تا به حال اسم خودرو سوار را شنیده‌اید؟ جوابتان یا مثبت است یا منفی اما اگر منفی‌ست ممکن است بپرسید خودرو سوار چیست؟

به شما پیشنهاد می‌کنیم ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا به جواب سوالتان برسید    .

خودروبر یا خودروسوار نوع جدیدی از وسایل حمل خودرو است که می‌تواند یک یا چند خودرو را همزمان جابه‌جا کند. در خودرو سوارها زاویه‌ی کفی حمل خودرو را به صورت خودکار و بر اساس نیاز راننده و وضعیت جاده‌ها تغییر می‌دهند. این کار را به وسیله‌ی جک‌های هیدرولیکی انجام می‌شود  .

خودرو بر شاهد با داشتن تیم حرفه ای و استفاده از خودرو سوار نوع جدیدی از حمل خودرو است که نسبت به روش‌های قدیمی بسیار امن‌تر و مطمئن‌تر است و قابل توجه است که خودروسوارها سرعت بیشتری نسبت به روش‌های دیگر در عرصه‌ی حمل خودرو دارند. خودروسوارها طوری طراحی شده‌اند که مانع‌های جاده کمترین آسیب را به خودروی شما می‌رساند و خودرو کمترین تکانی نمی‌خورد

 

 

 

 

حمل خودرو

خودرو بر

 

بهتر است خودرو بری که برای حمل خودروی خود انتخاب می کنید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد، چرا که حمل نمودن خودرو به یکسری قوانین و اصول خاص نیازمند است. در واقع رعایت استاندارد ها در زمان حمل باعث می شود خودروی مورد نظر به سلامت و بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد برسد. یکی از ویژگی های یک خودرو بر خوب توانایی تغییرات زاویه کفی حمل خودرو می باشد. در واقع یک خودرو بر باید بتواند به صورت خودکار و با استفاده از جک ‌های پنوماتیکی و هیدرولیکی و همچنین بر اساس نیاز راننده زاویه کفی را تغییر دهد. همچنین یک خودرو بر باید از پایداری و ایمنی  بالایی برخوردار باشد، چرا که از این وسیله جهت انتقال خودروها استفاده می شود.

 از دیگر ویژگی های یک خودرو بر خوب استفاده از لانچر بر روی آن می باشد، استفاده از لانچر و نصب آن بر زیر خودرو باعث می شود خودرو با ضریب اطمینان بالا و کمترین حرکت ممکن منتقل شود. لازم به ذکر است که کفی خودرو بر باید با توجه به انواع خودروها از ابعاد مختلفی برخوردار باشد. همچنین این کفی ها باید با دقت خاصی عاج کاری شوند تا میزان اصطکاک بین سطح کفی و لاستیک ها به بیشترین مقدار ممکن برسد.